סטודיו לכלות בחיפה

סטודיו לכלות בחיפה

סטודיו לכלות בחיפה וסביבתה איכותי ומומלץ

אם את מחפשת סטודיו לכלות בחיפה מקצועי ומומלץ, כדאי שתכירי את סטודיו מוריאל שצבר מוניטין בכל רחבי הארץ ואשר משירותיו כבר נהנו אלפי כלות מאושרות. הסטודיו מציע מבחר עשיר של קולקציות המתחדשות מיד שנה לרבות קולקציית 2018 וקולקציית 2109. הקולקציות מציעות מגוון סגנונות של שמלות כלה, מהן כל אחת יכולה לאתר את השמלה המושלמת ליום חתונתה.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

שמלות כלה של מעצבים

סטודיו לכלות בחיפה שלנו מעניק לכן שמלות כלה של מעצבים אשר תוכננו ועוצבו על ידי המעצבת המובילה מוריאל, המביאה את כישוריה, ניסיונה והיצירתיות שלה לכל שמלה פרי עיצובה. מדובר במגוון שמלות איכותיות ומסוגננות, מעודכנות בצווי האופנה האחרונים, שהושקעו הרבה מחשבה וזמן בתכנון כל אחת מהן על כל פרטיהן. התכנון מגלם בתוכו הבנה בבדים וגזרות ויכול לשלב חומרים וצורות לכדי שמלות מעוצבות למשעי עם הקו ייחודי של מוריאל. ההשקעה בעיצוב השמלות ניכרת גם בגזרות מושלמות, הרואות את גופה של האישה והנוחיות שלה, לצד בדים וחומרי גלם משובחים ותפירה עילית מוקפדת, עם רמת ביצוע וגימור מושלמת וחסרת דופי.

שלל סגנונות של שמלות כלה

באתר ובסטודיו שלנו תוכלו להתרשם משמלות כלה בשלל סגנונות שונים. מהמבחר כל אחת יכולה למצוא את השמלה המושלמת עבור גופה, אישיותה, אופי האירוע והגדרות תקציב. כך למשל תוכלו למצוא בסטודיו שלנו שמלות כלה קלאסיות על זמניות, שמלות כלה וינטאג’ רומנטיות, שמלות עדינות, שמלות צנועות ושמלות כלה נועזות, וכן שמלות ארוכות, שמלות סטרפלס, שמלות תחרה, שמלות לקיץ ולחורף, שמלות למידות גדולות, שמלות עם מחשוף בגב ועוד.

יחס וליווי אישי בבחירת והתאמת שמלה

לצד מבחר עשיר ואיכותי של שמלות, בסטודיו המרווח והמעוצב שלנו כל כלה זוכה ליחס אישי הקשוב לרצונותיה, העדפותיה ובקשותיה. הדבר מבטיח שכל כלה תרגיש בנוח עם עצמה, רצונותיה וגופה ובסיוענו תגיע לכדי בחירה נכונה ושלמה עבור שמלת כלה הנכונה עבורה, המחמיאה לה והמוצאת חן בעיניה.

לשירותי סטודיו כלות בחיפה

לשירותי סטודיו כלות בחיפה איכותי ומומלץ, לקביעת פגישה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.