מעצבי שמלות ערב בקריות

מעצבי שמלות ערב בקריות

הצורך במעצבי שמלות ערב בקריות

הצורך במעצבי שמלות ערב בקריות נדרש עבור סוגים רבים של אירועים. בסטודיו מוריאל שבקריית חיים תיהנו ממבחר עשיר של שמלות ערב אופנתיות המוצעות בקולקציות מרהיבות המתחדשות מידי שנה. מהמבחר כל אחת יכולה למצוא שמלת ערב מחמיאה המתאימה במדויק לצורכי האירוע החשוב הבא שלה.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

אז מתי נידרש לשמלת ערב של מעצבים?

שמלות ערב בקריות של מעצבים נדרשות עבור מגוון אירועים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • שמלת ערב לכלה- בימינו מלבד שמלת כלה, נהוג שכלות גם מחליפות תלבושת לשמלת ערב מפוארת. בסטודיו שלנו תיהנו גם ממבחר שמלות כלה מעוצבות וגם ממגוון שמלות ערב יוקרתיות. הדבר מאפשר בחירת שמלת כלה וערב המתכתבות אחת עם השנייה.
  • שושבינות- כיום בישראל כמו באמריקה נהוג לבחור בשמלות עבור שושבינות הכלה. מדובר בשמלות ערב יוקרתיות שיכולות להיות זהות או דומות בסגנון או גוניהן. את השמלות תוכלו לקנות או להשכיר מאתנו.
  • אם הכלה או החתן-  מעצם המעמד גם אם הכלה או החתן מתבקשת להופיע לחתונה במיטב מחלצותיה, עם שמלת ערב יוקרתית, מרשימה ומחמיאה. על ידי הזמנתה מאתנו באותה כתובת יימנעו מצבים מביכים שבהם אם הכלה ואם החתן מגיעות לאירוע בשמלות יותר מידי דומות.
  • אם בן המצוות- בימינו רבים בוחרים לערוך אירוע בר ובת מצווה מפואר. גם למעמד זה כדאי שאם בעל השמחה תופיע בשמלת ערב חדשה ויפה.
  • שאר בנות המשפחה –באירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה גם שאר בנות המשפחה מתבקשות להופיע בשמלת ערב מרשימה ומחמיאה. הדבר נכון בין היתר לאחיות בעלי השמחה, דודות, סבתות, וכדומה.
  • אירוע עסקי- לא אחת, גם באירועים עסקיים יש צורך להופיע עם שמלת ערב מכובדת ויוקרתית, בין אם מדובר בהשקות, הרמות כוסית, תערוכות או כנסים.
  • עוד מגוון אירועים נוספים- מלבד מה שכבר הוזכר, הצורך להופיע עם שמלות ערב בקריות יכול לעלות בשלל סיבות נוספות כמו מסיבות יום הולדת, מסיבת אירוסין, חינה, מסיבות קוקטייל, מסיבות סילבסטר, ולנטיין ועוד.

הזמנת שמלת ערב בקריות

להזמנת שמלת ערב בקריות ולקביעת פגישה, קבלת פרטים נוספים ויעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.